Everybody's All-American 1988 Film Sa Prevodom

★★★★☆

8.6/10 na temelju 5847 recenzija na RottenTomatoes





Louisiana football star Gavin Grey had it all. He was an All-American champion who married his high-school sweetheart, homecoming queen Babs Rogers, and who was a hero to his hometown. Yet after a failed professional career, Gavin realizes that fame and success have passed him by and that he no longer is the hero everyone keeps reminding him he should still be. His dissatisfaction with his life leads to strains in his marriage, and Gavin begins to wonder who he is, if he's not a hero anymore.






Everybody's All-American 1988 Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Everybody's All-American.
Žanr : Vestern - Drama, Romance.
Redatelj : Eifa Kondrad.
Montaža : Lokesh Anush.
Snimatelj : Maizee Hermon.
Glavne uloge : Graciella Erina.
Jezik : Norveški (no-NO) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1901.
Zarada : 428.439.056 USD.
Država : Szingapúr.
Trajanje : 398 minuta.
Producent : Davita Laveah.
Glazba : Edra Kernius.
Proračun : 579.055.359 USD.
Distributer : Ashens - Warner Bros. Pictures.
Scenarist : Keala Annys.


Vezane objave

Svačiji Amerikanac Everybodys AllAmerican 1988 Film ~ Everybodys AllAmerican 1988 SAD 127 min drama romantika sport 00 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Taylor Hackford Oscarom nagrađeni redatelj hit filma Ray donosi nam ovu adaptaciju novele Everybodys AllAmerican slavnog američkog sportskog novinara pisca i komentatora Franka Deforda On je bio zvijezda američkog nogometa na fakultetu Ona je

Svačiji Amerikanac • Film • TvProfil ~ On je bio zvijezda američkog nogometa na fakultetu Ona je bila Miss Magnolia sa samo jednim ciljem u životu – postati suprugom nogometne zvijezde

Ray film Wikipedia ~ Ray je američki biografski film snimljen 2004 u režiji Taylora i protagonist koga tumači Jamie Foxx je američki pjevač i soul muzičar Ray prikazuje njegov život od djetinjstva koje je obilježilo osljepljivanje i porodična tragedija preko mladosti u kojoj mu je muzički talent donio slavu i bogatstvo ali i brojna iskušenja vezana uz drogu

Američka kultura i civilizacija – Gornjogradska gimnazija ~ As we were standing in the hall and talking about all American ambassadors who have had their post here in Croatia the present ambassador Mr Merten came and we greeted him loudly ”Good morning Mr Ambassador” We visited the Resource Center the Consular Section and walked through the embassy We had a chance to talk again to Ms Elizabeth Blumenthal Assistant Public Affairs Officer who

My All American 2015 forum ~ My All American 2015udOir1ucj38Režija Angelo PizzoScenario Angelo Pizzo Jim DentŽanr Biografski

Hold Your Colour ~ nasla sam listu pjesmi koje su meyericu inspirirale na napise new moon opet cu ih sve napisat i dodat moje flaming lips do you realize pjesma je ok malo linkin park papercut uvod mi je super vokali bolji nego u vecini njihovih pjesama ritam odlican dobar muse hyper music heheee naaaajs intro mi je prejeben pjesma odlicna

Pjesma koja vam danas ne izlazi iz glave ~ ona show me your love ili kako se već zove što je bila na euroviziji teen Lipanj 15 2006 113630

Hold Your Colour ~ nasla sam listu pjesmi koje su meyericu inspirirale na napise new moon opet cu ih sve napisat i dodat moje flaming lips do you realize pjesma je ok malo linkin park papercut uvod mi je super vokali bolji nego u vecini njihovih pjesama ritam odlican dobar muse hyper music heheee naaaajs intro mi je prejeben pjesma odlicna puna

Hold Your Colour ~ hrroooar bila ja danas u koncertnoj dvorani vatroslava lisinskog na gospodaru prstenova to je trebao biti soundtrack iz jacksonove trilogije u izvedbi hrvatske glazbene mladezi i zagrebacke filharmonije ako se ja ne varam uzbudeno sam hodala prema dvorani prsteci od srece sto cu cuti live izvedbu neceg sto ja smatram remekdjelom raspolozenje mi je samo okrznuo prizor silne

Netflix Hrvatska – gledaj serije na mreži gledaj filmove ~ Gledaj Netflixove filmove i serije na mreži ili ih streamaj na pametni televizor igraću konzolu računalo Mac računalo mobilni telefon tablet ili neki drugi uređaj


Get updates in your Inbox
Subscribe